Fotografia Produktowa ?
Na potrzeby lokalnego restauratora przygotowaliśmy fotorealistyczne wizualizacje serwowanych drinków. Tutaj nasuwa się pytanie, dlaczego nie fotografia produktowa a wizualizacja? Fakt, mogłoby być weselej 😉 .Jednak zdjęciem nie bylibyśmy w stanie zagwarantować powtarzalności w kolejnych ujęciach, a mała zmiana wymagałaby ponownej sesji. Dodatkowo, zdjęcia z sesji wymagają obróbki grafika, co wiąże się z kosztami.
Daliśmy klientowi produkt gotowy do umieszczania w folderach, ulotkach, menu czy na stronie www. Atutem tak przygotowanego materiału jest możliwość wykonania tak zwanych Packshotów, czyli sekwencji zdjęć dających wrażenie obrotu.
* Wszelkie materiały na tej stronie podlegają prawu autorskiemu. Wykorzystywanie bez zgody DIP Studio w celach komercyjnych zabronione.
Gastronomia w 3D
Coraz częściej twórcy grafik, na potrzeby gastronomiczne, sięgają po projektowe rozwiązania 3D. Konsument w większości przypadków nie ogląda w reklamie prawdziwego batona z karmelem i orzechami, czy idealnie nalanego do kufla piwa. Ogląda render z programu do grafiki 3D. Twórcy grafik coraz częściej też „pogarszają” tekstury użyte w projektach, tak aby, np. niuans odciśniętego palca na szklance sugerował prawdziwą sesję prawdziwego produktu.
Gastronomia w 3D: Zupy