Wizualizacja sklepu w stylu USA
Wizualizacja sklepu, tym razem w stylu USA. Kolory, akcenty i symbole to podstawa. Zatowarowanie sklepu w projekcie to olbrzymie wyzwanie dla grafika jak i dla sprzętu. W takiej sytuacji koniecznością jest stosowanie obiektów tak zwanych LOW POLY, czyli o zmniejszonej liczbie wielokątów. Tu pojawia się problem jakości. Im mniej wielokątów, tym bardziej „kanciasty” obiekt. Operowanie takimi funkcjami jak smooth, NormalMap czy BumpMap rozwiązuje problem.
Unreal Engine
Sklep został stworzony w oparciu o silnik Unreal Engine 4, co umożliwiało swobodę poruszania się po wirtualnym sklepie. Silniki typu UE4 renderują obraz w czasie rzeczywistym, więc efekt wszelakich poprawek jest widoczny od razu. Zaoszczędza to czas potrzebny na renderowanie, kosztem obniżonej jakości. Wydajność współczesnych kart graficznych jest jednak tak duża, że pogorszenie jakości jest minimalne a wręcz niezauważalne.
[ipanorama slug=”ambasada”]